Erişilebilirlik

İşletme Bölümü 2025-2026 Dönemi Mezunları Mezuniyet Yemeğinde Buluştu

Paylaş: 
Yayın Tarihi : 22/06/2026
İşletme Bölümü 2025-2026 dönemi mezunları, mezuniyet yemeğinde bölüm hocalarıyla bir araya geldi. Mezuniyet heyecanını ve başarısını paylaşmak amacıyla düzenlenen etkinlikte öğrenciler, akademik hayatları boyunca kendilerine rehberlik eden hocalarıyla keyifli bir akşam geçirdi.

Samimi bir atmosferde gerçekleşen yemekte, öğrenciler üniversite yıllarına dair anılarını paylaşırken, bölüm hocaları da mezun olan öğrencileri tebrik ederek gelecek yaşamlarında başarı dileklerinde bulundu. Etkinlik, öğrenciler ile akademisyenler arasındaki güçlü bağların bir kez daha pekişmesine vesile oldu.

İşletme Bölümü ailesi olarak 2025-2026 dönemi mezunlarımızı tebrik ediyor; mesleki ve kişisel yaşamlarında başarılarının devamını diliyoruz.
Fotoğraflar